Trasa rowerowa do Schroniska Nad Łomniczką

Kolejną, ciekawą trasą rowerową, ciągnącą się przez Karpacz jest około 17 kilometrowa wycieczka, prowadząca przez Skocznię Narciarską Orlinek i schronisko górskie "Nad Łomniczką".

Początek trasy ma swoje miejsce przy kościele w centrum miasta, spod którego jechać należy drogą asfaltową w prawo, w stronę dzielnicy Karpacza - Wilcza Poręba, skąd zgodnie ze wskazówkami żółtego szlaku dojechać należy do betonowego mostu nad rzeką Łomniczką.

Za strefą wypoczynkową skręcić trzeba w nieoznakowaną drogę w prawo, która poprowadzi nas do Domu Wypoczynkowego „Irena”, przy którym skręcić należy w lewo. Leśna ścieżka doprowadzi nas do skoczni narciarskiej „Orlinek” i hotelu o tej samej nazwie, za którym skręcić należy w lewo, na szlak czerwony, który z kolei prowadzi do schroniska górskiego "Nad Łomniczką", w którym można się posilić i zrelaksować w otoczeniu pięknej, karkonoskiej przyrody.

Z powrotem, trasa prowadzi tą samą drogą, aż do skoczni. Dalej jechać należy w kierunku Karpacza Górnego, a po dotarciu do głównej szosy, skręcić w prawo. Po około 300 metrach jazdy, skręt w lewo, w ulicę Strażacką i dojazd do Myśliwskiej, do zielonego szlaku. Zjazd do ulic Poznańskiej i Kościelnej. Mijając Dom Wypoczynkowy Bachus, będący niegdyś karczmą sądową dojeżdżamy do centrum Karpacza.

Dodaj opinię
Trasa rowerowa do Schroniska Nad Łomniczką adres. Sprawdź jak dojechać samochodem czy autokarem, jak dojść na pieszo. Znajdź parking wybierając się do Trasa rowerowa do Schroniska Nad Łomniczką, zobacz gdzie w Karpaczu zaparkować samochód lub autokar. Lokalizacja, mapa dojazdu z oznaczeniem Trasa rowerowa do Schroniska Nad Łomniczką.
  • 58-540 Karpacz
Co myślicie, czy polecacie, czy warto zobaczyć - odwiedzić: Trasa rowerowa do Schroniska Nad Łomniczką opinie pozostawione przez internautów. Czy warto z małymi dziećmi - jaka jest Wasza opinia?